ja ha då var det måndag...

vet ni vad jag glömde i fredas när vi åkte till lycksele???
jo men självklart KAMERAN! hur kan man?? men men gjort e gjort.. jag hade satt den på laddning o där läg den kvar.... men det gick i allafall fint att gjuta

innan ser det ut så här....

ganska geggit o lerit blir det... bara barna som tycker det e kul...

sandra har lera ända upp i ansiktet... ganska söt tjej va??

färdiga resultatatet, bara lite väggar o sånt som saknas nu....

jag hann måla mina naglar oxå innan jag åkte i fredas... vad tycker ni ?


Sen värsta NYHETEN...
Norrliden har ökat invånar antalet.... Kent & Ulrika fick sin efterlänktade bebis i lördas....
Det blev en liten tös, 3200 nånting o 50 cm lång.... o jätte gullig!
vi åkte å hälsade på dom i söndas på vägen hem o fick se den lilla åå dom e verkligen små, man glömmer så snabbt!
allt hade gått bra men det hade blivit akut kjejsar snitt derför att navelsträngen var runt halsen....

ja men nej, nu ska jag käka lunch, sen vila ett tag (sov inte så bra på jobbet i natt) sen hämta barna o va i vindeln innan 14 då vi hämtar tomas, åker till stan, tomas ska till tandis, vi ska shoppa....  sen käka på max( barnens favorit)
sen ska vi på cirkus skratt i kväll o hoppas att vi får användning av käkmusklerna.....  ha en bra dag, jag ska stressa vidare!  kram

Kommentarer
Postat av: Birgitha

Hej Anna vilken fin blogg du har ååååååååååå vilka fina bilder från bröllopet.. Kram Birgitha

2008-08-25 @ 19:19:20
URL: http://josefinpersson.blogspot.com
Postat av: Linda

Hej hej! Du får gratta Kent o Ulrika så jättemycket från oss! Kul med en till kompis för Oskar :) Nu får vi se om det blir en tjej för Fredrik o Frida oxå, kan ju behövas lite fler på lia eller hur? :)

2008-08-26 @ 16:21:13
Postat av: Anna

Hej Linda!

ska göra det när dom kommer hem....

ooja tjejer behövs alltid....

2008-08-26 @ 20:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0