Blixtrar & dunder

ja det var inte det bästa vädret i går här hemma, derför blev det inte att ha på datorn!
men nu har jag just kommit mig hem från jobbet, fått mig en god middag( torsk o lax burgare, väldigt smarriga)
hunnit vara me mina älsklingar o gjort skit görat på ren svenska mockat häst bajs alltså! men det hör ju till dom här djuren så det ingår ju liksom.....
igår var jag ensam hemma för barna följde me tomas till åsele på folkrace , det e ju nånting dom e uppvuxna me o bara älskar.....

här har ni min make i en folkrace bil, dock ej den han körde i går utan det var en svart pv... den här bilen ni ser på bilden e en riktig gobit o varje gång han plockar fram den så vinner han, vilket han hoppats på att göra nästa lörda gå han kör i vännäs....

nu när jag tittade bland kort hittade jag några kort jag vill dela med mig av, dels så ni inte blir rädd ifall jag nu går upp 25 kg igen.... det e ju det som händer när jag har bebisar i magen ..... så här kommer ett kort som e taget för 3-4 årsen tror jag, vi har fest i bagar stugan o här ser ni mig med min allra bästa Linda...
        
gott me pizza, det känns som om jag blir väldigt sugen på att baka mjukkakor & pizza såklart!

har är det efterfest i vår källare me mycke skuuuum.....


nu är jag ledig en hel vecka (ledig vecka )  från jobbet o det ska bli så skönt att kanske få nått jort men vädret måste va me mig för det är förståss mycke ute  jobb som hägrar.... tyvärr inne jobb me som att städa köket o byta gardiner där me.... får ju kalas främmande på tisda då vill man ju att det ser lite okej ut.... fyller faktist 27.... de ni!  komm gärna förbi o fika.....  hörs i morn .... kram kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej svejs! Härligt att vara ledig en heeel vecka! Jag har min bästa schema just nu med, är ledig tis, fre, lör o sön, så jag har ganska mycket ledigt jag med :) Jag åker med mamma upp till dig på tisdag, o sen kanske jag kommer förbi någon annan dag med :) typ fredag om det passar?

2008-08-31 @ 20:00:45
URL: http://idahedman.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej gummelumman, ja det blir bra, vi kan ju löshoppa allan här hemma bara lite, kanske lost om han ser ok ut oxå..... du kanske ska följa me på folkrace på lörda, o va nanny, så kan ja filma... (nu när erik e borta...*??) kram

2008-08-31 @ 20:12:15
Postat av: Ida

Ja, men det blir ju bra! Ja kanske, ska tänka på saken! (om lördag) var det i vännäs? Nu ska jag ta o baka mockarutor hade jag tänkt! måste ju ha nå gott o bjuda på när jag fyller år oxå :) kramar

2008-09-01 @ 15:22:43
URL: http://idahedman.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vad roligt att se de där gamla bilderna! Vi måste absolut baka snart igen, är ju så himla roligt :) Shit, man känner ju knappt igen dig på bilderna, du har verkligen tappat allt nu. Och går du upp 25 kg nu med så vet du ju att du kan bli av dem igen. Hur som helst, du är fin iaf! :) Kram på dig min allra bästa Anna :)

2008-09-03 @ 12:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0