En liten fågel kvittrade...

....något underbart fint i mitt öra idag....blir så glad :-)
 
Men det är det enda posetiva just nu, man kan säga att det är SKIT!!!!
 
Igår var det skolavslutning i hällnäs och barnen brilljerade och var så duktig på att sjunga och lite spex blev det också! Bilder kommer...
 
Äntligen sommar lov....eller, inte för mamman :-)  Ga, vad dom har bråkat idag..... vet inte vart jag ska stoppa dom ett par veckor innan dom har landat och tar vara på dagen istället !!!
 
Idag har jag tvingat upp ungarna i ottan för att åka till Equiterapeut Ingemar, med lollo, han kände av framkotan som lollo reagerade på vid böjprovet och trodde det kom från ryggen , bäckenet det där bak, hon fick lite akupunktur och han försökte trycka ut i länden lite..... men han kunde inte på rak arm säga vad hon var halt av eller om hon kommer bli bra.... men nästa vecka är det ju åter besök på atg.....
 
sen åkte vi och hopptränade med silver, innan sandra hade fått kläm på honom så var det lite bråk men han hoppade tillslut som en gud och jag hoppas hoppas inerligt att han sköter sig på fredag då det är hemma tävlingar....Gaaaa han måste för sandras skull!!!!
 
Nåväl...imorgon är en ny dag och vet ni vad..midsommar närmar sig med storm steg!! Vad hittar du på??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0