2½ timme gräsklippning!

På fm.... eller den sov vi ju bort men sen hade jag ett to do ryck. skrapade en taklist i hallen som var omålad samt listerna mellan skafferi, städskåp och har målat dom ett varv.....

Efter lunch så åkte vi ut med båten och fiskade, hade me fika korgen och hade mysigt!!

Sen började jag klippa gräset, och klippte våran gräsmatta vilket tar ungefär 1 timme... sen in och laga middag, pasta carbonara på mitt vis- mmm

Sen klippte jag svärmors gräsmatta, hon behöver 3 dar på sig för att orka hela gräsmattan och jag gjorde det på 1½ timme :) 

Sen red sandra silver och jag hjälpte henne, väldigt mke ohyra så det blev kanske ca 25 min... bättre än inget!

På med springskorna och eftersom det blev en maxad tur igår kännde jag för mer jogg. 6 km på 36 min.... rätt bra ändå!  Tror det blir vila imorn ;)

Vi drar till stan imorgon på fm, elias ska få ta bort gipset - äntligen!

sen blir det renovering av hallen i helgen..... det kommer väl lix att regna ??

Go natt, ps.... till kvälls fika blev det nyrökt aborre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0