Doftar ljuvligt i köket....

Ganska snälla barn i morse när vi skulle upp och iväg :)
 
Snabb handlade en kasse på ica innan jag åkte och hämtade mina guld troll, hemma blev det blodpudding vilket vi alla uppskattar!!! Sen gick jag ut, stallet nästa, behövde lyfta om lite hö så dom äter det gamlaste först sen mockning och sen satte vi gjord på silver och jag longerade honom medans sandra satt på och hade lite sits träning, typ voltige :) Dom var båda jätte duktiga och sandra var super duktig, blev en hel del galopp :)
 
Jag skyndade in och började baka choklad och apelsin biskotti.... dom är klara nu men torkar i svalnande ugn.... ska bli spännande att smaka, har aldrig bakat just dessa förut, har bakat biskotti och det är ju så himla gott... synd bara att alla hamnar i min mage :)
 
Nu ser jag Robinson... slut tampen iaf :)  Tvättar gör jag oxå, sen har jag gräft potatis det blir nämligen lax och pären imorgon till god fredas middag, även om det kommer att bli något senare men men.... länktar! ska faktist röra ihop en rom röra oxå ikväll så den hinner stå och dra sig tills imorgon, mke godare då....
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0