Solens dag idag :)

solen strålade redan i morse vilket känns underbart... nog för vi haft toppen väder här nere så vi kan inte klaga men i dag var det lite varmare oxå :)

Startade som vanligt direkt från sängen med en morgon runda... känns liite segt innan man tagit sig ut men väl ute går det av bara farten :) tog en annan väg idag, sprang på den ca 2.5 km lååånga stranden framo tillbaks i härlig morgon sol... dock var det lite jobbigare att springa i sanden än på hårt underlag men ack så nyttigt! sen sprang jag lite till på hårt underlag o tog i lite... man måste ju bli svettig annars är det ju inte lönt ;)

Frukost  o sen lite lek ute o jag passade på att SOLA...lovley!!!

Efter lunch fick Elis sova inne i 2 timmar innan vi  cyklade vi in till varberg o Fästingen o kollade runt lite där, barnen var nog mest impad av kanonerna!! jag av utsikten :)

Blååååste vid havet gjorde det så det var mäkta jobbigt att cykla i motvind i alla fall o trodde vi skulle få medvind på väg hem men icke ;(

Grillat me ny pären bea o sallad till middag o bäst av allt en Breezer...mmmm va gott!!!!

Nu ha alla barn fått duchat o dom stora är ganska knäckta , det tar på att dag efter dag stå i från morgon till kväll så nu ser dom det regnar köttbullar o Ellis leker här brevid mig, Tomas drog in till göteborg för att hälsa på Alf, så jag får roa mig själv när barnen knoppat in men det kanske finns någe att se på tv???

Vad har ni gjort för spännande idag då??

Jag har trots solskyddsfaktor fått mig lite bränna....
o det skulle vara lika fint väder imorgon :))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0