Accisoarer...eller hur det nu stavas!!

William har börjat tycka om små grejer, som tex ett nitbälte, armband, klocka o en halsduk/skarf är det som har inhandlats här i varberg... och han blev så snygg o tuff min stora kille!!!!

Sandra har handlat ett halsband, o en skarf!

Jag har fått mig ett par nya glasögon :)

Detta då förståss från shopping turen i måndas :)


Idag har vi efter lunch som bestod av spagetti o köttfärssås, gått på strand, sten promenad.
vi tog me picknick korgen o satte oss på en klippa o fikade , vi fick förståss sällskap av två stora måsar!
MYYYYYYS I DAG med andra ord!

sen när vi kom hem spelade vi alla kula :)
sen var det dax att gå in o laga lax'gryta' me bandspagetti, mums!

efter middan var bortstädad så cyklade jag o sandra ner till stranden o plockade lite snäckor!
killarna var hemma o sparkade boll!

efter många fynd på standen så lekte vi i sandlådan tillsammans alla o Elias lärde sig att åka ruchekana själv! Duktig liten :)


Jag är glad för barnen har faktist varit väldigt SNÄLLA idag, inge tjat, gnat, gnabb el bråk, -DET GÖR MIN DAG!!!

Elias har ätit kanonbra idag förutom vällingen imorse... men nu peppar peppar får vi hoppas det håller i sig :)
vaknade dock kl 6 imorse men fick sova inne innan lunch idag o sov då längre så det var nog bra det!

Imorgon blir det en liten knasigare sov dag för honom för då ska vi åka in till göteborg o gå på Liseberg!!!!

Natt natt alla goda där ute!


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Vad mysigt ni verkar ha det, njut av semestern. Jag är allt lite avundsjuk, inte minst på ullared...

2010-06-02 @ 09:21:08
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0