Trettondags afton!!!!

Ja idag tog dagen en annan vändning än va jag tänkte mig imorse....

Kallt o eländigt känndes det i morse, Elias var lite trött hela morgon o gnällig så så mke gjort blev det inte....

William ville till en kompis, sandra me för den delen... men ingen av hennes kompisar va hemma.
När jag lix skulle skjussa W till hällnäs så ekade kylskopet oxå o lix när jag skulle måsta till vindeln så började hästarnas fodertunna eka..... så det blev stan!!

Sandra fick jag locka me att det kanske fanns någon fin klänning att köpa så hon skulle vara snäll o go hela tiden :)  Elias den rara sov hela resan ner, klänning o badkläder, + lite annat smått o gott hittade vi allt, sved i börsen gjorde det oxå.......

Maxi blev oxå dyrt som vanligt men äta bör man ju annars dör man juuuuuuu....

Hästmaten är inte heller sååå billig men dom stackarna måste ju oxå förtära nått!!!!

Stess hem , kasta i sig maten- tur att sandra beställt grillad kyckling o potatissallad...mmmm
sen möte me 'bya' föreningen om vårens skojsigheter :)   hem o mocka o ta hand om hästarna o nu så väntar lite film taim.... sista delen i falk!!! me like....

tjing pling!!!


Måste ju bara skvallra lite.... Elias har tagit några små stapplande STEG!!!!
Han tycker det är super kul men det tar nog några veckor till innan balansen sitter där den ska....
Men det är på G!!!!





10Månader o 1Vecka.....

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad kul att se Elias ta sina första steg! Han är ju jätteduktig! Snart får ni nog jaga honom för fullt ;)Hoppas ni får en skön ledig dag idag, själv ska man dra sig till jobbet om några timmar...

Kram!

2010-01-06 @ 09:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0