några rader....

Ja det är väl bäst att skriva några rader...........................

igår em skrev jag en komentar på en vänns blogg, om att nej nej, förverkarna har lyst med sin frånvaro  o det har varit lugnt ända sen i fredas kväll.......
Men igår kväll hade jag några timmar me tätare sammandragningar o lite värk så så går det när ''man talar om trollen''

så det blev att softa i soffan hela långa kvällen, inte var det nå bra heller att glo på, bara made in sweden  som jag kollade in......  man får ju tycka vad man vill men den där kim.... vilken drölpöl alltså....

sova.....   nej det kunde jag ju förståss inte.... jag somnade ju på soffan igår på dagen så...   efter jag legat 45 min i sängen utan resultat så gick jag ner o tittade tv en lång stund så det blev inte så tidigt att jonblund besökte mig.....
och nu i dag så har jag gett mig katten på att jag inte ska sova nått kanske man kan få sova en god natt istellet!!!

hade tänkt att åka till vindeln me hästen idag... men kände inte riktigt för det imorse när jag skickat iväg kidsen..... 
men planerar för att åka in me honom imorgon istellet..... då är sandra hemma o får följa me.....  men vi får se hur dagsformen ser ut först..........

Det var ett geni som sa till mig igår att det säkert finns ett litet minne på kameran så att det gick att ta några kort o det gjorde det förståss...... så nu har jag provat den, å det ser ut att bli bra kort....   sen gick det bara att ta 5 st men men... bättre än inget!  TACK Geniet!!!

Nu ska jag kolla lite i blogg värden sen måste jag ta mig ut...... kanske en sparktur???

ha en bra dag -  kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Va mysigt det lät - sparktur !



Ha en bra dag !



kramiz

2009-01-29 @ 10:47:22
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Tuva

sv, ja eller hur! Älskar tröjor med budskap :)

2009-01-29 @ 10:55:00
URL: http://tuvas.webblogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Ja vist är det äckligt med råttor, idag sprang där en riktigt rejäl en så jag ringde gubben så han får köpa med sig råttfällor hem.

Ha en bra dag!!

2009-01-29 @ 13:38:46
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0