Så trevligt...

..... att träffa mina arbetskamrater(o. chefen) o käka lunch me dom...... men tror det var mest Elisen som dom ville se :)
SÅ TACK FÖR DEN UTSÖKTA LUNCHEN O PRESENTEN VI FICK :)

 Jag var ju duktig oxå, tog vagnen me så jag gick dit ( frånmamma), sandra valde att följa mormor hem igen efter att vi varit på skoaffärn o köpt massa skor till henne :) TACK MAMMA!

sen gick vi runt kvarteren när jag kom tillbaks så sandra fick syckla lite.... hade tagit me syckeln ti henne oxå... tur man har stor bil....

Nu sover ALLA barnen, jag ska uppsöka duchen för jag luktar kossa... ja, riktig kossa!
barnen var borta nu i kväll efter att jag varit ute i stallet.... då hade dom hunnit fara till grannen som har ladugård... jag hittade dom där utan kläder (nästan) o sandra i sina nya sandaler som hon inte skulle ha ute än då vi inte har sommar än.... hmm, kan man bli annat än glad :) det är rart me barn!

nå  väl, nu är dom duchade o sover som sagt....

Imorgon ska jag o väga min guldklimp.... jätte spännande o höra vad han väger....

en stolt pappa till sitt första föl....

måste ta mer kort på den lille.... har inte hunnit!
kanske imorgon om det är finare väder... vi har nu haft så tråkigt väder me regn i två dagar...

nej nu måste jag kila...
kram :)

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

hihi, så mysigt att ha en ladugård så nära!! Du kanske kan byta till dig några mjölk kor mot en häst!

2009-04-29 @ 10:01:11
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0