Pimpeltävling...

.....är det som gäller här hos oss idag :)  barnen ska få fiska o vi hoppas på god jakt lycka o att abborarna är på hugget idag, synd bara att det är såå mke stöpan på sjön så vi lär ju inte komma därifrån torrskodda men stövlar på säger jag bara :)

imorse efter frukost fick barnen leta påskäggen vilket var mke uppskattat.... att påsk haren varit här under natten alltså :)

måste bara visa mönstret på Elias pyamas såg det i natt när jag satt o ammade att den var ganska påskig :)
                                         
                                           söta små kycklingar va?  skulle kanske vart gula men men.....


nu måste jag kila ut i stallet o mocka o göra klart där innan jag ska packa mat korgen :)

                                                                            kram:)

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Jag skall ut och gömma äggen alldeles alldeles strax



Ha en trevlig pimpelfiskedag :-)

2009-04-11 @ 10:12:57
URL: http://www.barnenshjaltar.se
Postat av: Louise oppa mårtsbränna

Hur gick det på tävlingen mycket folk? Vann du något eller? vi har varit på villsjön och grillat korv solat och haft det skönt nu ska vi ha middags gäster ha en mysig lördakväll. / Louise

2009-04-11 @ 15:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0