Jag har en liten tiger här hemma :)

Vad jag menar med det kommer ni att se senare idag :)

Jag hade lite föll vaka här inatt för stoet betedde sig så konstigt igår kväll när jag tog in henne så jag blev så osäker så lika bra att kolla henne o jag är ju lix vaken två gånger per natt så det går ju fint men det kom inget i natt, hoppas bara det inte är nått som håller på att gå galet..... men tiden får utvisa helt enkelt!


middan i går kväll på hotellet  var så god, stor barnen var så snälla o satt still o åt länge :)
Elias därimot var oxå tvungen att äta när mamma åt men det brukar ju oftast vara så :)

Morgonen här har börjat extremt lungt - skönt!
nu ska jag fixa lite lunch....

vi ses senare:)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0