Det som göms i snö kommer fram i tö...

Ja så är det o hos oss töar det för fullt...... massa skitt kommer fram, det är det negativa me våren ....
SKIT är vad som kommer fram i hagarna hos hästarna oxå, det ser för täskigt ut..... men bara att skotta bajs ... när jag nu ska hinna det?

idag har jag varit till ridhuset o löshoppat allan, Elias var me o han brukar ju vara så snäll o sova hela tiden men ack inte idag.... lite ont i magen kanske?  så TACK för att du följde me syster o hjälpte mig me allt......

handlade på ica o hem, kastat i mig en smörgås o nu är jag trötter..... storbarnen gick ut o skulle leka i leran..... jätte kul :) not!   Elisen sover i vagnen o jag ska hinna så mke som möjligt här inne.... eller? Nee vet ni va jag tror jag lägger mig på soffan ett tag, nån måtta får det väl vara :)
så bäst att skynda dit, innan nån vill nåt.....  hörs senare...... kram.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0