Målet avklarat denna vecka!

Man kan så mke om man bara vill :-)
Mån kväll tisdag kväll och onsdagkväll sen var jogging målet uppfyllt och det känns så bra, på utsidan och insidan!!
Dock känndes det lite slitet o trött i små bena så imorgon blir en vilo dag så ska jag försöka hinna springa på fredag igen :-) Heja mig!!!!
 
Å så mysigt att få ha ellis pellis hemma, nu när han blivit så stor och 'måste' vara på skolan alla dar utom onsdagar då han är ledig och jag också för den delen så det är så härligt.... liten blir stor!
 
Idag hade vi mys morgon , städade en del i stallet och mockade o gjorde bort det sen käkade vi lunch tog med picknick korgen och tog hästarna med i transporten, åkte till storsandsjön dit hovis kom men först han vi med att fika ute i det fina vädret!
 
Elias har varit så snäll och skött sig så bra så jag inte vet vart jag ska rita korset!!!
Det kan vara vardags saker som att klä på sig själv, eller komma när jag säger till osv.... harmoni inombords blir det då!
 
Väl hemma igen , blev det motion av hästarna då sandra o William kommit hem från skolan.....
Spagetti o köttfärssås till middag och sen drog alla till hällnäs så jag blev ensamen hemma :-)
sandra till en kompis en stund och William o elias fick träna cross på en bana som finns där!
 
Jag passade då på att städa undan, göra måsten på datorn och springa samt dusha ....... egen tid :-)
 
Nu sussar dom små så sött, mamman är inte trött! (mys morgon i  morse :-p)  vill äta nått, men nöjer mig med en näve nötter.....
 
imorgon är en ny dag och min stora fem åring vill vara hemma med mig för jag är ledig så då får han vara det!
behöver honom :-)
 
kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0