Effektiv dag 💖

Elias och jag stÀdade övervÄningen idag pÄ fm, gardiner o sÀngklÀder samt en massa dam ?! FörstÄr inte hur det kan bli sÄ dammigt av att sova!

Mocka i stallet och grĂ€va tvĂ„ hinkar potatis han jag (vi) oxĂ„ med... Fast fast vi Ă€r tvĂ„ gĂ„r det lite lĂ„ngsammare Ă€n om jag hade varit sjĂ€lv ? Hm förstĂ„r inte det 😜

Lunch och sen Ă„kte jag, Ellis ville vara hemma med farmor och fick det. Jag Ă„kte till VĂ€nnĂ€s med Busan och tog blodprov sĂ„ nu vĂ€ntar vi med spĂ€nning men vĂ„gar inte riktigt tro... Vi vill, ja det vill vi 😊

Gratis middag idag!!
Japp, abborre som Wille fiskat och potatis  frĂ„n landet.... Gott, och gratis😜

HĂ€starna ridna och det Ă€r tur att det blir mörkt nu kl 8.... Annars hade jag tvingat mig sjĂ€lv ut och grĂ€vt potatis .... Nu fĂ„r jag slappa ist❀ 


Alla Ă€pplen har vi plockat in sĂ„ dom inte ska frysa sönder om natten.... 


Goda fina och stora!!!!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0