Händelserik vecka!!

Akuten, hästar och hoppning , jobb och tvättstuga! 

Så skulle man kunna sammanfatta veckan som varit!
Onsdag- hoppträning och Sandra trillade av och Busan trampade nog av Sandra lillfinger nageln ... Aj , hon hade så ont på kvällen att vi åkte in och rönkade men inget brutet som tur var!!

Jobbat ändå, trots sena nätter i bilen, 
Trött mamma- tur det finns koffein tabletter!!!!
Tävling -fredag, lördag - jätte bra helg trots inlindat finger och regn !

Idag söndag skulle jag bara va, inga måsten, inget åkande nånstans... Bara hemma o mysa med barnen som alltid bråkat... 

Dagen började isf bra, mys morgon- regn ute då vi eldade i kaminen och åt frukost i tv soffan 😊
Gjorde så lite som möjligt fram till lunch, var dock tvungen att dammsuga och skura toa , sen blev det wåfflor till lunch och sen hjälpte jag Sandra att rida Busan på banan....
Det kom några husvagns spekulanter och skulle höra av sig imorgon! Hoppas!

Sen ringde dom från jobbet.... Suck !
Blir att jobba ikväll !!

Så skyndade att steka ett stort lass pannkakor till i morgon middag, då jag måste hinna rida båda imorgon osv... 

Dom där hemma käkar tacos till middag, jag fick ta nå gam kött med mig 😔 

Nåväl .... Hoppas din helg varit till det bättre 😍☀️ 

Kram❤️


Mina rosa tjejer 💖



Vår fina Busan 💝 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0