Tröttsamt med måndagar !!!

Igår var en effektiv dag... Bra kändes det att jag han det jag hade tänkt!
Åkte först på klubben med hästarna och red dressyr sen hade jag tänk åka ner till vi delen igen för att följa kidsen på badhuset och tänkte att min man kunde få lite 'egen' tid. , men då var han Lix tvungen att åka ner till vindeln För nått  ärende så då var det ju lika bra att han badade med kidsen , Sandra argbigga stannade hemma! 
Oj oj, hormoner redan nu?

Så jag passade på att sko om Ronja och mocka och städa i stallet , rensade och plockade.... Oj, mke saker har vi!!! Och allt har förmåga att hamna på hög där det absolut inte ska vara.... 

Lagade god middag och han dammsuga 😊
Efter middagen var det tvättstugan och kidsen som stod i fokus! 
Älskar mina barn trots motgångar ibland 😜

Jobbar idag och på tisdag sen ledig vecka 😀
Ikväll blir det tjälknöl o potatis sallad till middag sen stallet ❤
Trevlig start på veckan ❤

Elias sköna frukost ställning ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0