Klubbtävling, kalas och bebismys ❤

5års kalas hade vi i går kväll, killen gjorde sin egna tårta med lite, men väldigt lite hjälp!! Så stor och duktig😊

Sjukt god blev den då han ville ha nutella i den 😍 

Lilla Siri var här oxå så jag passade på att snusa och prata bebis språk så mke jag bara han 😀
Killen var så nöjd med sina 5års presenter, en helt ny maskin park finns nu tillgänglig ....

Idag började han med att vakna kl6.... Inte min melodi.... Men han brukar hämta ipaden och spela i sängen en stund så kan man halv sova en stund till.... Men inte idag för telefonen började ringa redan vid 6.30 , då det var kris på jobbet.... Suck , men eftersom jag lovat Sandra att åka på klubbtävlingen så blev det inget jobb ... Sa att jag kunde jobba kvällen om det inte löste sig!
Ringde på väg hem och det hade löst sig!! Skönt!!!

Sandra och Ronja skötte sig super bra idag, Ronja pigg och 'på' och Sandra ordentlig och skärpt 😀

Hämtade upp kompis åt Sandra på väg hem och super stolt blev jag då Sandra lite motvilligt men lätt övertalad red en sväng med Lollo när vi kom hem och jag mockade och fixade... Skönt!
Hemma gjord hamburetalrik till middag blev det !
Nu hänger jag o Ellis i källaren , han kör rally och jag ... Slappar! 

Hoppas eran lördag varit toppen❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0