Sommar värme o ☀️

Älskar värme i sol!
Länktar efter semester !
Bada och bara vara!

I dag o imorgon kör T folkrace, killarna är med honom och jag är på jobbet i vanlig ordning. Sandra är hos kompis!

Massor att göra hemma och jag känner hur gamla mönster upprepas, men nu måste vi hjälpas åt, w o s börjar ju bli äldre och dom kan faktist hjälpa mig med det ena o andra, även om det inte blir perfekt.... Måste släppa efter dom tyglarna för att inte gå in i väggen ! 

Skolavslutning på tisdag, oj va ungarna länktar efter sommarlov!
Dock betyder första veckan -slagsmål , orolighet och rastlöshet innan sommarens lugn infinner sig.... 

Sandra får dock sommar kompis redan efter 3 dar, och hon länktar!
W får oxå kompis men först efter midsommar!

Imorgon em ska vi vuxna paddla kanot, ser fram i mot det, sen blir det grillning o bad nere i holken! 

Söndag så har jag bytt bort nästa torsdag så jag jobbar ist kväll på sön och kan följa med Elias och hans dagis på Leos lekland! 

Grubblar en hel del, efter sommaren hoppas jag på förändring och känner att byta bort negativitet i mitt liv... Vi får väl se vad som händer o sker!


Kram  



Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fin du är, vännen! Kram!

2014-06-07 @ 09:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0