snöstorm!

Oj vilket bus väder det blev!
 
Igår var första skol och dagis dagen kommen.... 
skönt att återfå lite vardag och rutiner...... barnen var dock trötta efter en dag desutom långdag i skolan!
Dock glada för dom skulle få nya bänkar o stolar :-)
 
Jag hade tid på nevrorehab och träffade läkare, pyskolog och en tjej från försäkrings kassan....
Fkassan brukar inte vara att leka med och dom har sina regler osv.... så jag hade förväntat mig motstrid och planerat för det bästa och med argument som skulle vara till min fördel!!!!
 
Och vet ni vad!!!
Det gick som jag ville, läkaren styrkte och stog makom mina tankar om att komma tillbaka till arbetet och jag vill ju tilbaka nu när jag inte haft ont i huvudet på över två veckor :-)
 
så jag kommer att smyga igång och arbeta 25% hela januari och det blir för mig en dag i veckan!
sen första veckan i februari jobbar jag 50 % (4pass) och sen är tanken att jag jobbar för fullt veckan efter.....
(då har jag bara 3 pass) osv..... så det blir ändå en ganska snabb tillbaka gång och jag hoppas det ska gå bra och att jag slipper 'få återfall'
 
 
Därimot fick jag hem ett brev med posten idag, suck!!!!
Men jag säger TACK !!!
För det gav mig lite svar på min trötthet och min låga energi...... jag känner mig verkligen hängig och låg, orkeslös och.....ja hjärtat bultar på!!!
 
Iaf så har jag låga blodvärden och ombedes ta nya prover på vårdcentralen i mitten/slutet på januari.....
Ringer självklart på måndag, så här går det ju inte att ha det!!!!!
 
Dom här proven togs 9 dec och jag kan garantera att det inte blivit bättre :/
 
Nåväl, nu väntar jag hem två av mina favo killar..... är hungrig och maten är klar!!
sandra socker topp sover över hos kompis och den äldsta sonen bestämde sig att stanna hos mormor o morfar!
 
så vi får väl se vad jag o ellis pellis hittar på imorgon.... skulle behöva rida....
 
Trevlig fredag! Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0