Skidpremiär!!!!!

Oj va vi velade i morse... Eller morse o morse.... Vi har ju jullov och då sover man till 9 😊
Men iaf så velade vi vad vi skulle hitta på idag... Leoslekland, badhuset eller skridskor stod på tapeten...... Efter mke velande blev det inget av det!!!!

Nej, fina familjen storsandsjön bakade mjukkakor i deras bagarstuga så vi bestämde att åka dit senare på dagen... 
Så jag städade toan och mockade samt lagade lunch sen spände jag på mig skidorna och travade iväg ....
Hade inga förväntningar eller krav, bara att hinna dit innan T o barnen kom ned skotern och innan det blev mörkt 😊

Ospårat och inte ens kört med skoter plumsade jag på , men det hick bättre än förväntat och kraft och energi fanns trots väldigt mke träningsvärk från igår.... 8 km och 1 Tim o 10 min...
Det tycker jag var bra !!!!! 
Svettig? Jopp, rätt mke kan jag säga för som vanligt klär man sig för mke!!! 
Men skönt var det att komma fram och att det desutom väntade mjukkakor på en gjorde ju saken inte sämre!!!!

Sen åkte vi skoter hem 😊


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0