Nytt 2014!!!

Skulle vilja dra i bromsen.... men som jag sagt förut gäller det ist att njuta av det som kommer ivägen på ens vakna tid :-)
 
En vecka med mke bus o mys har passerat.....
Blev i lördas moster till en liten tjej också :-) så i måndas åkte vi dit o snusade lite.. nästan så man blir sugen...nästan ;-)
 
Sandra har haft träning på klubben i dagarna 4 så mke räjning och sen två hästar väntandes hemma så det har blivit mke väldigt mke häst :-) inte mig imot .... kanske min stackars man som fått ta allt det andra :-)
 
Igår var det nyårs afton och fast man planerar och skyndar, japp skyndar ...(inte stressar, det har jag slutat med :0)
så stod jag ändå i långkalsonger och odushad när våra gäster kom :p
 
Men sen flöt det på och vi hade en super mysig kväll med MASSOR med mat, och VIN oj oj, sköt raketer kl 10 så dom minsta skulle hinna se sen åkte dom isäng :-)
Kl 24 skålade vi in det nya året med Pommac  sen åkte 'med andra ord' fram...  
 
såååå trevligt och kl 2 valde vi att avbryta för att få isäng våra barn och jag kan säga att det var sååååååå skönt att krypa till kojs :-)
 
Idag vaknade jag halv 8 så jag kravlade mig ut och släppte ut hästarna, sen kröp jag ner i sängen igen :-)
 
Trötta barn men absolut värt det!!!!!
 
Ridning på fm, sista med 3 ponnysar för sen packade dom ihop, käkade lunch och åkte hem, fina familjen jonsson-johansson :-))))
 
oj, det blev tyst och jag är trött........  har damsugat undan lite men sen tog energin slut....  skulle behöva skura också....   hepp hepp....  upp o hoppa :)
 
vi velar om att åka till fjällen eller inte... frågade sandra och hon sa:  jag oooorkar inte.......förstår det men kanske har hon ändrat sig till imorgon :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0