Då demolerar vi alla konstigheter om vad jag skriver :-)

Okej, jag ÄR trött, jag HAR lågtblodvärde men jag är TYVÄRR INTE gravid :-)
 
Jag ska inte säga aldrig för det är jag för ung för men mäst troligt blir det ingen liten till, trots sandra hääääämst gärna vill ha en lilla syster !!!  (tror hon iaf ;-)  )
 
Och jag hade faktist varit glad för då vet jag ju orsaken till mitt låga blodvärde och min trött het men tyvärr är det någe annat som spökar.... vad skulle jag gärna vilja veta men det går inte fort på den fronten!!
 
ÅÅÅÅåååå en alldelens mysig elias mage!!!
men rätt skönt att vara utan den där kaggen ;-)
Titta..... Myyyys Ellis <3 Bara nått dygn gammal!
Nå, väl... nu slutar vi drömma :-) och berättar om en helg som gått i kylans tecken och i en framfart som inte gått att bromsa!!
 
Fan va kallt, på lördan tänkte vi rida på fm men -22.. nja det biter för mke, så mke hö åt hästarna ute sen åkte vi och kollade hoppträningar ist och sen på em kom killarna ner och vi åkte till vänäsby på middag!!
Och jag är så glad för jossan lagade så god och bra (för mig) mat att jag inte behövde äta en kolhydrat :-)
jeeey!!!
 
Och ungarna uppförde sig....... EXEMPLARISKT !!!! woooow, ja det är väl elias då som möjligtvis uppförde sig som en 4 åring men det måste man väl få?!
 
Jag blir så glad när sådant som jag katar om vardagligen slår igenom på mina ungar när vi är borta... tex. uppförande!
Måste bara berätta om William som frågade Jossan när vi kom dit :
Vad heter HEN ?
Bara en sådan sak är i mina öron väldigt fint när man inte ser om det är en liten kille eller en liten tjej :-)
 
Sen hör jag William påpeka för Elias när vi har klätt på oss och ska åka hem..... Elias man får inte gå in me skorna :-)
 
Bara såna små saker gör mig så glad... att dom bryr sig och kan börja ta ansvar!!!
 
 
 
Inatt har det varit -28,9........ Brrrrrr
 
-26 i morse, så det har inte blivit någon ridning idag heller!
Så vi åkte på klubben idag också fast Lillebror hängde på idag!
Det var en tjej som inte kom idag så sandra hoppade med glädje in på ridskoleponnyn blue , trots lånade ridkläder o skor gick det i mina ögon kanonfint! Dock hade det så klart gett mer om hon haft sin egna fina lollo!
 
Hemma lagade vi kyckling och sen masade två energilösa damer sig ut till stallet.....
Jag tog över beslutsamheten i min kropp som gärna hade velat ligga i soffan men orkade iaf sko Ronja runt om!!!  Hurra för mig!! sen att det jävlades lite är en annan sak :-)
 
Nu ligger dom små hjärtana och jag ska förbereda skola och jobb i morgon!!
 
Hoppas din helg har varit bra?!                       Kram <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Vilken fin Elias-mage du hade! Tänk att det är 5 år sen. Antar att Jossan o Jonas berättade om våran bulle i ugnen :-) eller? Hoppas kliandet ger sig och att du får svar på hud. Kram L.

2014-01-23 @ 19:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0