Nu vet jag!!

Har inte kunnat koppla men illamåendet och den konstiga magen som gör som den vill, nu slog det mig.... det är förståss biverkningarna av svamp medecinen jag äter!!
så, det var ju skönt att ha listat ut det och bara att stå ut!!! snart slut på den, bara en vecka kvar :-)
 
Alvarligt så rinner tiden iväg och jag hinner inget , verkligen inget..... stress och pust, axeln värker och har i dagarna 2 efter en intensiv och mke bärande varit helt uppfuckad.... oj oj, som sagt var jag in på rönken igår och dom svaren får jag om nån dag men på ultraljudet av senorna syntes inget konstigt.... han frågade dock om jag skadat det andra axeln kraftigt nån gång.... för där syntes en gammal skada.... hmm..... inte konstigt jag har ont ibland men är rätt duktig på att bita ihop och le.... men nu är den hämsk!!! och jag tror det är muskulärt! kan man ha dragit isär någon muskel... eller i muskelfestet.... gaaaaa...... ja hämskt är det iaf!!!!!! 
 
Igår handlade jag massa till skotercafet, pappers grejer och dricka samt godiset till fiskdammen innan jag åkte på jobbet....
Idag har jag prioriterat att rida... inte skönt för axeln men biter ihop och ler!
fixat godispåsarna till fiskdammen och planerar och fixar inför cafet.... tankade över bilder från kameran och bjuder här på några fina från i helgen!
 
Nu måste jag packa ihop mig och åka på jobbet :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0