Fredas mys ❤

Steg upp... Käkade frukost... (Hästarna släppte jag ut kl 7, men kröp snabbt isäng igen)
Drog på mig skidorna och åkte 6km - 42min 😊
Kändes bra!!!!
Dammsugade och torkade golven, o käkade lite lunch,
Mockade och tog in hästarna och började fixa iordning dom.
Sen kom Sandra hem och vi for ut o galopperade i 1 mil, känns i vaderna kan jag säga....
Gärnet till vindeln och på klubben för att titta då s red för L ...
Middas date med mormor och nu sitter jag och väntar på Sandra som ville bada en stund på badhuset då vi Lix var här... Och det är ju hennes helg och vi hör allt hon vill 😊

Känns som att jag har energi kvar... Kanske blir bandet i kväll innan det blir godis o soffhäng med Sandra ❤

Hoppas er fredag är underbar!!! Kram ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0