'CHILL DAG'

I dag har jag och .... nu måste jag ju skriva den stora killen.... chillat!
Först på morgonen gjorde jag några 'måsten' saker på datorn inför cafet sen gick vi ut och killen lekte och jag gjorde stallet och tömkörde båda hästarna. Sen gick vi in och käkade pankaks tårta till lunch. Lek och bus.
Sen tog jag fram bandet och gick en PW på 45 min medans Elias spelade lego batman på x-boxen . skönt att ändå kunna ta en ordentlig promenad trots snöstorm o svin halka ute....Lovley!!
 
Medans jag gjorde det kokade köttgrytan på spisen... var lite finare älgkött så grytan vart .... mmmmm jätte god!
Till serverades ris och korntunnbröd :-)
 
Satt lääänge vid köksbordet och först bara pratade med barnen och det är så mysigt 'när man har tid'  sen kom T hem och jag fick sitta där ännu längre och bara andas och prata.... Händer inte varje dag kan jag säga :-)
 
Lite småpyssel i stallet innan hästarna kom sig in och nu kvällsfikar små trollen och ska isäng! Dom stora har åkt slalom idag på frilovsdagen i skolan, kul!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0