Höstlov!!!

Det gäller att finna vägar för att 'överleva' dessa lov :-)
 
Det brukar ta några dagar innan barnen 'finner sin plats' och slutar att slåss och gnabba...
 
Mitt huvud...peppar peppar ... har dom senaste dagarna börjat kännas bättre, inte lika fort huvudvärk och lite fortare övergående....tror jag eller då är det jag som har anpassat mig till det lugnare tempot, att inte kunna ha 100 gärn i elden samtidigt...Hmmm...
 
Vi har iaf börjat nere i källaren... nya garderober ska byggas och det mörka träet ska bli vitt :-)
Kommer att bli så ljust och frächt ...när det blir klart :-)
 
Idag har barnen varit duktig och hjälpt mig att mocka bak i hagen, så duktiga så :-)
vi har smörjt lite läder i stallet och sandra har ridit... hon har packat inför kurs imorgon ..
 
Nu väntar vi på trevligt fika främmen :-)
 
Happy monday !!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0