Wiiiihoooo!

Fredag......Ridit hästarna.....Mockat....Smörjt.....Packat....Lagt fram alla kläder....Mackor gjorda....
 
Ja, morgon dagen och tävling är förberedda.....tror det är jag som är mer nervös än sandra :)
 
Annars har veckan varit hektist..... Onsdag så åkte jag och barnen till ratan via stan, vi shoppade skor..japp, 6 par och 1000kr fattigare men elias fick 3 par, sanna ett och wille ett ocj JAG ett :))
 
Sen åkte vi vidare till Maja i ratan dit johanna med den minsta lilla bebben och lina med stora damen....så mysigt att träffa mina fina flickor :)
Gärnet hem och kastade in ponnysarna i finkan och slängde in mat i ungen och sen åkte vi tjejer ner till vindeln medans grabbarna var hemma!
 
Torsdag och fredag har det varit jobb...sandra hade ont i halsen så hon var hemma idag från fritids, elias var gränsfall om han hade behövt va hemma oxå men blev iaf dagis... vilket hade gått bra!
 
Tacos till middag idag sen åkte elias och tomas mot piteå där william o morfar redan befinner sig för imorgon är det tävling även för honom...Gokart!!
 
Vi får se om jag och sandra åker dit imorgon kväll ...beroende på damens form, samtidigt skulle det behövas få undan lite här hemma.......
 
Nä, tidig kväll så vi är på topp imorgon, önska oss lycka till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0