Ponny nr. 2

Jo, hopptävling imorgon :) det blir silver som får åka själv ..... det kommer att bli spännande och se hur han uppför sig.... det blir nog på det ena eller andra sättet, antingen är han snäll som ett lamm och gör det han ska eller det jag misstänker kommer att ske... han blir över laddad och drar i väg med sandra, hon hinner inte svänga och styra ordentligt...han bara drar på sidan för att alla hinder är så läskiga....suck! Jaja, vi tränar och ser det som att han måste ju få börja komma ut, han också :-)
 
Elias vaknade på rätt sida i morse efter att ha sovit 12 timmar- välbehövligt!! så vi har mäst dolat på idag, sen frukost sen åkte vi ner till sjön där vi städade o fixade på sen kollade vi på klockan och fick bråttom hem för att käka lunch..halv 1... fyllde på magen och sen åkte vi ner igen och målade klart en sida av huset.... det blir fint :-)
 
Bild: Det blir så mysigt nere vid sjön då allt börjar falla på plats :-)
Efter middagen så fick sig silver ett dressyr pass på den dammiga banan av sandra, sen smörjde vi och packade alla saker inför imorgon... känns som om jag har glömt något ?? vad!!
 
Måste städa lite på insidan....har för mig att jag skrev det i förra innlägget och som ni förstår har det inte hänt någe... men imorgon innan vi åker så måste jag!
Nu är jag sketa trött trots sovmorgon i morse ...zzzz bäst att ladda batterierna lite till, kan behövas då jag 'måste' ha med alla barn imorgon :-)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0