Onsdag- mitt i veckan!

Och jag är ledig!!!
Har tagit dagen som den kommit och som vanligt vill Elias vara UTE så mke som möjligt men jag höll honom inne ända till kl 10 innan vi gick ut och krattade och körde bort skrot. Han käkade lunch ute på altan och sycklade och lekt, vi gjorde stallet och sen fikade vi (inne) och dom stora kom hem,  william hade kompis med sig och då blir william som vanligt rätt rastlös och 'orolig' så allt han dras fram utan att det blev någe av det hela....
 
Elias och jag tog fram pv50 'n och först åkte jag med honom sen fick han köra på åkern själv!! Gick finemang :)
 
Sandra har ridit den pigga lollo.... gick okej, sandra var lite arg och då är det bäst att jag håller tyst ;)
 
.......................Okej, det gick visst några timmar och kvällen är här, vi han me middag och åka till vindeln där sandra hopptränade med fina silver, han var så duktig och dom skötte sig exemplariskt!!!
Lite sugen på att mäta honom så hon kan ha med honom på hopptävling redan i sommar :) Hmmm, sover på den saken... imorgon är en ny russig dag :)
 
God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0