Hej i sommar värmen!

vilken start på sommaren, shit fattar ni att vi har högsommar värme, 2 veckor i MAJ!!!! Hoppas verkligen att detta blir en kanon varm sommar, det skulle vi som inte har råd att utomlands behöva!!!!! Vet några som är i spanien....14 grader hade dom en dag! skade glädje :-) Lollo var ju till vetrinären i torsdags, böjprov men hittade inget... (som tur är...eller?) metacam i 12 dar , hage o skritt sen återbesök... silver har en lite lugnare vecka, dels jävligt varmt , dammigt på ridbanan och min vecka då jag jobbar jävligt mke...endast 64 timmar på 8 dar....irad (typ ledig en och dubbelt nästa) Har skott om silver i veckan då han tappade en framsko, sparade 900kr :-) fick desutom svettas lite!! Klippt gräsmattan och tagit hand om tvättstugan! solat mig en hel halv timme idag :-) så skönt! Ihelgen är det gokart tävling i umeå, jag och sandra o elias åker ner imorgon så tomas får vara hemma och sätta plant, sen på sön jobbar ju jag så då åker tomas o barnen ner och hejar på den älsta :-) Äntligen fredag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0