Så var det helg igen....

Konstigt... kan jag ha varit så trött igår att jag slarvade bort inlägget ???
Ja ja jag skrev tup att det hade gått bra på skoter cafet, bra förtjänst och det är det viktigaste!!! annars hade det varit surt.... sen stakade jag och tomas av oss alla spänningar genom att åka 6 km skidor på person bästa :)
 
sen blev det kort spel och massa popqorn :)
 
söndag var det full rulle, sandra red dressyr på båda ponnysarna och jag assisterade henne :)
sen åkte jag och jobbade igår em, så nu har jag kommit hem och 24 timmar är bortgjorda så då är det bara 16 kvar som blir på lördag så då blev det 40 timmar denna vecka oxå :)
 
Ikväll har jag klippt silver....snygg blev han och 20 kg lättare och nu är han inte tjock längre :)
 
Nu blir det snart sängen.... nya tag imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0