Milen....

Igår blev det en mil :)
Först på morgonen pressade jag mig genom att öka tempot regält och sprang 4 km...skönt!
Sen blev det en lat dag nere vid sjön och vi snickrade lite på bastu huset och grillade och pimplade och hade det bara mysigt i underbara solen :)
 
Middag och sen for jag och sandra ut och red, en härlig tur, jag på lollo och sandra på silver!
Kvälls läggning av barnen sen plågade tomas mig ut för att följa me och åka skidor.. det tog i mot lite men skönt när vi väl var ute i mån ljuset.... dock tung åkt som bara den, inge bästa tid här inte och det känndes som det gick saktare än det gjorde för det blev den andra bästa tiden :)
Kände mig dock tom i kroppen, orkeslös...inte så konstigt kanske men armarna fick jobba iaf...mke stakning :)
 
säng säng, sova zzzzzz
 
Elias kom kl 6... inte uppskattat då väckaren ringer kl 6.20.zzzz
Trött mamma :)
 
Jobb, middag, stallet och ridning i 45 minuter, kvälls fika och trött.... blir inge mer idag :)
 
Trevlig tisdag på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0