En bra dag!!

Igår var en sämre dag...snö storm ute och slött inne.... kände inte för att göra ...nått!
på fm blev det en promenad ner till sjön med hunden trots stormen , skönt att ändå komma ut. Elias körde skoter :)
Sen började jag me tvättbergen men det var inge kul så det blev inte färdigt... nä det var ingen bra dag..
På kvällen blev det en till promenad ner till vallen där det blev några glas vin innan jag gick hem igen, alla andra av fam var oxå med men dom körde skoter....
 
sovmorgon till 9 :) imorse.... bara vart ute me hunden vid 7 annars lungt!! skönt att elias äntligen kunde sova längre än till 7 :) han behövde det oxå!  sen mys frukost och 30 minuter på löp bandet....heja mig, sen lite mag träning mm.... Lagade lunch och sen åkte jag sandra o elias till vindeln, köpte lite bränsle och handlade lite på ica sen åkte vi och badade. Jag simmade en hel del då elias är ganska själv flytande nu för tiden, han kröp desutom fram o tillbaks på den 'blå mattan' så då kunde jag simma framo tillbaks :)
 
Hemma blev det tunnpankaka till middag sen skyndade jag o sandra ut till stallet och red medans det var ljust :)
Härlig tur, först efter vägen en bit sen på banan :) jag red förs lollo sen bytte vi och sandra tog lollo och jag barbacka silver :)
Packade inför imorgon och mockade och gjorde klart i stallet.....
Barnen hann tolka bakom skotern och nu sitter dom utslagna i soffan... jag sitter här i köket och fryser... måste ta på en tröja :)
 
Imorgon är en spännande dag, sandra ska vara med på hopp kurs för Robert Fritz......sen är det clinik på kvällen och på tisdag är det hoppning igen! Enda nackdelen är att grabarna måste me... men det får gå på någe vis :)
 
Nu ska jag gå ock mysa med mina barn i soffan....det är ju sport lov och vi behöver inte gå och lägga oss riktigt än :)
 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0