Fick ett kort skickat till mig från fina Anneli...det enda på mig :-)

Midsommar i all ära men vardan är här :-)
Jobb, jobb ,barn och barn...men i kväll så var jag hurtig, inte lika hurtig som i söndas men runningen och lite intervaller, vilket gjorde att jag tog ut mig och orkade inte hela utan var tvungen att varva ner i promenader...men 24 minuter var ändå bra med tanke på latheten som har infunnits över mig ett tag ;-)
 
Imorgon är det onsdag, sandra åker till mormor- hon vägrar ju fritids och William hördes skulle jobba me pappan eller morfarn...bara lilla ellis pellis som får slita på dagis men på torsdag har vi äntligen sovmorgon då jag jobbar kväll :-)
 
Nå väl, nu ska jag sortera lite bebis kläder ;-)
Tjaaaaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0