1'a Hölasset inne!!

känns skönt, ett hö lass inne, vi vågade inte slå mer i måndas, det är ju en ostadig period nu och man törs inte riktigt lita på prognoserna... men som sagt, ett mindre att oroa sig för!
 
Det är sommar då hö fläkten  går :-)
 
Hästarna har stått ute en vecka nu men får i natt stå inne och vila upp sig :-) sen blir det ute vistelse hela helgen ! ska försöka hinna utöka gräshagen lite...inte för att dom runda ponnysarna behöver det för dom är rätt runda om magen... men...
 
Det körde ihop sig lite idag... då jag jobbar till 17.15 och tomas skulle hämta ellis men blev tvungen att jobba lite mer hämtade han honom och vi möttes hos mamma där vi fick middag, väldigt snällt! Tacksamhet för att jag slapp åka hem och laga mat...ist åkte jag hem och började med höet :-)
 
Imorgon är det torsdag.... det jag länktar mest efter är mys morgon me gulli plutt :-)
 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0