Underbar Efterlänktad Sommrig Helg!!!

Fredag efter

Diamantring i 18K guld

 
jobbet brummade jag till stan för att hämta ut min efterlänktade 5 års present från min man!
 
Sen brummade jag gärnet hem för att få middas gäster, vi käkade grillat nere vid sjön, det småregnade, barnen badade och vi drack ros'e...Gott!!
 
Fredag natt slog tomas ut allt hö, vi vände och sen kom ida o erik hit , jag hade förberett en kycklingpaj som vi avnjöt till lunch sen fick hon med sig lite bebis saker hem :-) gu va kul...länktar!!
Gärnet fixa frilla och åka till vindeln på 6års kalas!
 
Där var det uppdykat middag och det blev visst ett glas ros'e också :-)
Hemma så kom selma och stannade över hos sandra, det blev till att bädda i lill stugan där 2 grabbar och 2 brudar inte kunde låta bli att trilskas lite... halv 2 hade dom iaf somnat... och jag kände att jag inte kunde gå ock lägga mig innan jag visste att dom somnat så jag drack lite mera vin och var social med polackerna!
 
sen kom även tomas , kent och fredrik dit efter att dom bastat klart :-)
Skönt med sov morgon idag, barnen kom upp kl 11 :-)
 
Vänt hö, solat, badat och latat oss har varit en super lugn dag idag!
Efter middagen så tog vi in 4 lass hö! Nu är hästarnas vinter räddad!!!!
 
Imorgon blir det mera hö sen näst sista passet innan semester!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Så roligt att Ida & Erik ska få bebis! Du får hälsa o gratta så mkt från oss. Hoppas ni har det gött på semestern, imorrn är det vi som beger oss iväg på husvagnstripp :) Ses på lia om några veckor. Kramar

2013-07-13 @ 18:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0