Lever men FULLT UPP!!

Ja hej o hå... lingon tå!!
Väldans mysig, lugn och fridfull 5 års dag hade vi tillsammans!!!
Fick väldigt fin gåva av min man....hans var en önskan och var därimot inte det minsta romantiskt överhuvud taget...men bättre att det han får kommer till användning iaf :-)  vad det var.... det får ni veta lite senare :-)
 
Håller på att måla bommar till sandras nya hinder som vi försöker hinna spika...
Barnen red idag, sandra på lollo och först elias på silver sen red William också!?! dom ska ut på tur imorgon kväll också, då blir det runningen men jag törs inte släppa iväg dom själv så jag tar väl cykeln !
 
Ikväll var vi på valp träff... så kul att se kodas 4 syskon och mamma o pappa :´-) bilder kommer inom sin tid :-)
 
Beställt en ný telefon också....lääääänktar !!! min är skräp och alltid full!!!!
 
lääääääänktar ihjäl mig efter semester!!! bara 4 pass kvar nu då :-)
 
nä, jobb imorgon så bäst att krypa till kojs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0