Underbar skidtur!

Lite lat fm, då det var mke trötta barn, jag väckte dem ju kl 7 imorse samt att det blev lite sömn för mig då jag kom hem innan 1 inatt....  men vi tog tag i dagen och städade sandras rum och tog bort julen på elias rum !
 
sen käkade vi lunch och skyndade oss ut...solen lyste och det var underbart ute.
Vi tog en skid tur på 1 timme, elias var mke duktig och vi andra han förståss varva honom ett par gånger :)
 
sen började vi sy på sandras klänning som hon beställt :)
 
Lagade torsk till middag, gott sa barnen :)
 
Mys, bad och dush efter maten, lite förberedelser inför skolstart o dagis i morgon.
Sydde lite till men haha, det blev lite snett så jag ställde bort .:)
 
Barnen sov nog strax efter 8... skönt men befarar ändå trötthet imorgon......  Nu ska jag se klart på tv'n sen zzzzz, länktar till sängen!!!
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0