Trötter!!

Tröttheten har slagit ner med bånger och bull.... Elias är ganska hostig, mäst på nätterna eller vid ansträngning... vill inte bli förkyld igen.... har ju just börjat springa efter min 4 veckors förkylning..... nu vill jag vara pigg!!!
 
Godissugen blev jag oxå igår när jag var på affären , vet ni att jag har INTE ÄTIT GODIS PÅ 4 MÅNADER-IDAG!!
Vet inte hur det gick till men skönt är det men nu har jag ju inte ätit kolhydrater på 3 veckor oxå, kanske derför godis suget infan sig  :)
Men har bestämt att inte äta kolhydrater i 1 månad... så kämpa 1 vecka till, när jag nu har ätit lchf så har jag aldrig fuskat någon gång men tänker göra ett undantag nu på lördag, då vi ska till syster yster, och det blir visst pizza till middag.... och jo visst jag kan göra egen deg att ta med men jag känner..... nä, men Anna, give it upp!!!! så så blir det, sen får jag vara duktig sista veckan och träna massor :) 
 
Min syster bloggar och nu har on lovat att det efter en tids uppehåll ska komma minst 1 inlägg varje dag :)
Här hittar ni hennes blogg : www.idahedman.blogg.se 
 
Måste få tag på någon hovslagare som kan komma o sko ponnysarna, Lollo har inga broddar så vi kan inte rida efter vägen.... vilket är dö tråkigt!
 
Igår på hoppträningen så var sandra duktig, lollo piggare än förra gången och sandra var nöjd efteråt :) : glad mamma! självklart är hon väldigt grön men det kommer det kommer!
 
Idag därimot så longerade jag henne och sandra ville så gärna sitta på henne medans men en gjord.... men det tyckte lollo var jätte läskigt så hon drog iväg i värsta farten och det kunde bara sluta på ett vis, så nu är första avtrillningen gjord i djupsnön så inga ben brutna :)
 
 
Suck, sjukt less på att jobba så det ska bli sönt me Ledig helg nu....freda, lörda o söndag!!! och till veckan jobbar jag bara mån, tis dag och hela lördan.... lyx vecka innan helvetes veckan.... men jag har ju valt själv! jag har ju lagt schemat :)
 
Fick nyss slänga ut katten..... han busar ju med hunden så jag blir tokig ibland :/
 
Imorgon ska jag o elias städa.... fast när jag sa så så sa han , nej nej mamma du städar och jag leker..... okej för mig faktist, går lite fortare :) sen ska jag rida lollo och försöka baka lite sockerfritt!! springa lite kanske och packa husvagnen.... ska bli mysigt me vinter camping med hopp om värme i den :)
 
Nä men nu ska jag njuta av lite fine crisp och brie ost :)
xoxo puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0