Tiden och pengarna....

.....bara flyter iväg !!!!
 
Gaaaa, önskar jag var miljonär..... fast det är vi väl redan ;)
Barnen är ju guld värd!!!!
 
Nåväl, mke på jobbet, inga vikarier ...fortfarande , jo en men vad gör man när den blir sjuk ??
Har iaf pysslat så igår...hurra var några dar sen sist och idag är jag ledig :)
 
Idag har jag och william varit till stan, han kollade upp sin stortå men dom kunde inte se något fel, men det har blivit mke bättre och det har ju gått 7 månader så om 3 till kanske det onda är helt borta :)
 
sen har det varit tjat om en ny hjälm me galler på så han kan lira ishockey på skolan... men dom var inte billiga, endast 500 pix... suck. sen var det givetvis en ny innebandy klubba som var tvungen att följa me oss hem, men där rök månads pengen för några månader framöver.... herre gud, säger jag bara!!
 
Häst mat och katt mat.
Igår åkte jag och handlade på ica... vilken vecka, häst betalning och ....suck, pengar pengar pengar
När får man löööööön!!!!
 
Hämtade mina gull ungar på dagis/fritids, nu sitter dom snällt i soffan med varsin i pad... bara elias som inte har en, ni kan ju gissa vad han önskar sig då han fyller 4... ursh han fyller snart 4 år, 4 år... vart tog dom 4 år vägen ?
När det lilla knytet föddes sa jag till tomas att : ska vi ha en till gör vi det nu :)
Men det har inte blivit en till....haha, och efter 5 år då är det på tok för sent så det blir nog ingen fler, både och... en liten del av mig vill så gärna ha en liten snutt bebis att gosa med men den andra delen säger NEJ tack... ditt liv då ?? och visst är det så... jag länktar till råge efter den tiden med lite mer frihet... att inte alltid måsta ha 3 st som går före en själv.... men det är ju en del av livet som jag älskar men måste oxå vara förståndig.... det sliter både på en själv och på förhållandet att ha 3 som alltid går före en själv :)
 
Nu ska vi , jag o tomas + några vänner gå och titta på nyårs revyn på lördag, sen ska vi ut och käka.... bara en sådan liten kväll kan man leva några extra tunga dagar till :)
 
Men jag är helt överlycklig, sen julas då william o sandra fick var sin ipad, har dom typ inte bråkat eller gnabbat en enda gång ?? och jag fattar inte vad som hände.... fick dom plötsligt samma intresse ? eller , ja men väldigt skönt är det.....
 
 
Nej nu ska jag och sandra ta in hästarna, på tal om dom så sköter sig den nya ponnyn jätte bra, hon har ridit 'lollo' två dar på banan, mke snö och första dagen longerade jag henne först, men snäll och lugn, igår var hon betydligt mke piggare.... hoppas det stannar på lagomt. det tar ju på krafterna att åka lastbil från irland , men hon känns änsålänge trygg.
Vi ska iaf dra in henne på klubben ikväll så sandra får ha henne på ridningen, lite små skutt och miljöträning.
 
Imorgon blir det jobb :)
 
kram kram

Kommentarer
Postat av: Lisse

Ja du miljonär hade inte varit fel :) Vilka och vart jobbar du? jag funderar på att söka nytt jobb och kanske börja småjobba ganska snart. Roligt med en ny häst. Vi ska oxå på revyn på lördag så vi syns där.

2013-01-16 @ 15:59:36
URL: http://lisses.blogg.se
Postat av: Anna

som pers.ass i tvärålund, det är nog ingen du känner som jobbar där, en från bjurholm, en från vännäs och en från tvärålund :) Men det är ett ganska lätt jobb bara men kan tyda hans lite svåra tal, vi behöver vikarier :) Någon som kan hoppa in då någon av oss är sjuk eller vabbar :) , trevligt , vi ses på lördag!
Kram

2013-01-17 @ 20:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0