Söndag!!

Lite stressig dag igår då mke skulle hinnas me som vanligt :)
Jag red lollo och sandra silver barbacka....ombytta roller me andra ord men det var sandra som ville :) dock sa jag att hon skulle åka av :) vilket oxå hände, men en gång var det hon som gled åt sidan då dom travade (hon galopperade me honom oxå) sen gjorde han ett skutt så hon åkte.... jag red 'igenom' lollo lite hon har väldigt svårt att ställa vänster, i traven blev det riktigt bra men galoppen var det jätte jobbigt.... men förutsättningarna på vår ridbana är inte dom bästa för att kunna jobba ordentligt :/
 
Runingen han jag trötta ut koda me oxå :)
 
kl 2 åkte vi till vindeln och revyn, den var helt okej, mke skratt och fin sång :)
Men den var lite längre än vi hade planerat så det blev sen middag, vi var ju bortbjudna, så skönt att sitta ner i lungn o ro...dricka ett glas rött och njuta av en god middag :)
 
Idag började fm med styrelse möte sen hade vi lunch gäster då jag kom hem :) inte kanske den lyxigaste maten att bjuda på men vad gör man inte då man får oväntat besök :)
 
städade lite, dmsugaren behövde rastas.
stallet mockades och sandra joggade lollo lite. hon var lugn idag :)
Till middag blev det kött!
sen var det häst hoppning på tv'n som jag o elias tittade på medans resten åkte lite skidor i mörkret, sen sprang jag på bandet i källaren en stund, skönt!
Alla i familjen är nu rena, barnen ligger i sina sängar (sover :) och jag ska sitta i soffan tills ögonlocken trillar igen... vilket känns som snart men ska hålla ut lite då jag jobbar kväll mån o tis, ledig ons och jobbar dag tor..... sen ledig heeeeeeeeeeela helgen :)   En otroligt bra vecka som jag ser fram i mot :)
 
sen ska vi ju åka o kampa till helgen oxå :)
 
Kram karam
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0