Hej hej...

Denna vecka jobbar jag ju typ mke, så lite tid till datorn!
Sen har Elias tagit dagisstarten lite konstigt då han vaknat kl 5 ???!!!! två dar i raken, men inatt sov han igen allt då han somnade före 8 igår och vaknade kvart i nio i morse.... dock hade det hänt något som ALDRIG har hänt honom, han hade kissat ner sig... men han har troligt vist sovit så hårt att han inte vaknat...jaja, lite dush och sängkäde byte :)
 
Idag jobbar jag em, och har städat undan lite här hemma, blir mer imorgon.
 
Sandra red scott igår på lextion och hon red så bra, så stilrent och fint (nu är ifs scott en snäll ponny och ganska lätt ) men såg iaf jätte jätte bra ut.... om vi länktar tills på lördag?? JAPP ,spännande ska det bli!!!
 
Nä, nu måste jag stoppa om i tvättmaskinen sen ska vi åka, lillen ska ju på dagis en stund och jag måste ju till jobbet.....Ha det gott!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0