Glad i hjärtat!!!

Glad i hjärtat och själ.......
 
i själen för att jag har sprungit 4 km i rask fart på fm, glad i hjärtat för att den nya dyra stjärnan sköter sig bara bättre och bättre.... sandra red bra idag på hopplextion och lollo hade bra framåt bjudning och stannade inte någon gång.... lite svårigheter att svänga snävt men det kommer. Duktigt ekipage!!!!  Stolt mamma!!!
 
Imorgon hade jag tänkt att åka till stan, bara jag och elias på fm...men slutar nu bort det. jag beställer bettet till hästen jag tänkte köpa och ska sitta framför datorn istället.... måste rensa bort alla 1000 kr som ligger och tar plats i hårddisken....innan den krachar!!!  drar mig verkligen för att göra det men nu har jag bestämt mig. rensa den, kanske skicka efter en beställning från fuji för typ ett år tillbaka.... städa lite grann och SPRINGA :)
 
Nu ska jag kolla tv4 play..... sveriges mästerkock och käka lite frukt :) Ha en fortsatt bra kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0