Fjällen!

Årets första slalom, underbart!!!
Tomas jag o william o sandra drog till hemavan och åkte slalom i 3 timmar, så härligt, barnen glada och väldigt nöjda. -6 och underbart, lite lite snö i vissa backar men helt okej ändå :)
 
Måste skryta över barnen på väg upp igår....dom sa knappt pipp... så härligt med snälla glada barn!!!
vi var uppe vid 18 då det blev mormors goda middag sen lite snickar boa och isäng.
 
En kvälls promenad tog jag o koda, tomas följde me, härligt.
Morgonen startade oxå med en promenad med koda :)
 
sen blev det mys morgon  med frukost och lunch innan vi drog till backen, elias stannade inne i stug värmen me mormor o morfar, han hade lite feber på fm... snorig har han oxå blivit , jag har hals känningar -igen, 3 förkylning på 3 veckor +en magsjuka där imellan, hur är detta möjligt????
 
Har precis kommit in från kvälls promenaden me mannen och koda, han var dock inte så nöjd, jag har nämligen köpt ett täcke åt honom, graderna har nämligen krypit neråt och om han ska kunna va ute me oss i vinter så kan det ju underlätta lite. så lite vänjning av täcke som inte var så populärt, men gick änndå bra!
 
Barnen är i snickar boa me morfar, undra vad dom skapar :)
 
Nä nu ska jag slänga mig i soffan och njuta av ledigheten!!
 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0