Borta bra men hemma BÄST!

Slalom slalom slalom.... Men att man kan glöma hur man åker slalom ,det fattar jag inte!!!
Elias har ju åkt 2 år, han började ju när han var 2 men iår nu när vi skulle åka så har han glömt hur man plogar och svänger ?? hur är detta möjligt, ifs så var det ju nästan ett år sen sist men det brukar väl sitta i...eller? kanske inte när man är så lite gammal, jaja, det blev iaf mke motion för mamman :)
 
Åkte hem på freda em, barnen snälla och vi käkade hamburgare på frasses i lycksele.
Skönt att komma hem, packade upp allt och jag slängde ut granen :)
soffan var skön och nu har vi ställt om dygnet lite så det blev som vanligt sent...
 
Idag har jag stor mockat åt silver, städat bort julen, börjat iaf.... nu är vi less på den!
Varit i vindeln o handlat, haft häst speckulant här och sprungit 30 minuter :)
 
sen har vi haft lördas mys , jag o barnen nu äntligen sover 2 av 3, william får sitta uppe och se sagan om de två tornen.
 
I morgon är det söndag.... Måste jobba em , trots att det är min lediga helg... som vanligt!
ska fortsätta slänga ut julen ,städa lite och laga lite mat :)
 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0