Å vilken bra dag!!

Har varit en bra dag på jobbet, morgonen kunde väl ha börjat lite bättre då koda ville ut o kissa kl 6, och väckaren stod på halv 7.... men masade mig upp och släppte ut honom och låg resten av tiden på soffan :)
 
Iaf så hade jag en inskolning och lagade mat på jobbet så dagen försvann kan jag lungt säga!!! Jäkligt skönt ...
När jag kom hem så stod maten på bordet  och väntade :)
Sen åkte tomas på jobbet och william passade elias en stund så jag och sandra kunde rida och göra bort stallet, 1 timme tog det ganska exakt, sen svirade jag om och ställde mig på löpbandet..... känndes i benen att jag pressade dom små igår  men efter att ha joggat bort mjölksyran så pressade jag på, 35 minuter idag oxå....heja mig!!!
Elias fick under tiden låna sandras ipad och så lyssnade vi på musik där nere....elias älskar det, att få vara nära när jag tränar.... han vill alltid vara där nere då :)
 
Kvälls fika till dom små liven och nu väntar jag på att elias ska varva ner och somna för sen ska jag tappa upp ett kok hett bad och krypa ner och avsluta med varm oboj och mjukkaka!!!
 
 
Det ni  !!! kan dagen avslutas så mke bättre ???   Nä känner mig så nöjd med min dag idag :)
 
Imorgon är det oxå jobb och tomas får vara hemma med sjuklingen, imorgon ska jag bara ta en  power walk har jag bestämt så benen är på topp på onsdag då jag är ledig och ska pressa dom ännu mera....haha :)
 
kram kram
 
Hos ida & Erik i helgen :
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0