Tisdag!

Det är så skönt att få vakna och känna sig utvilad.... idag var en sådan dag :)
Har gjort stallet, ridit fina lollo som är så duktig, hon försöker och jag vet inte om jag har suttit på en sådan lättlärd häst någon gång ? tog iaf tag i galoppombyten idag, krävde inget men hon förstod ändå vad jag menade trots att hon nästan inte kan galoppskänkel än :)  Hon har så svårt att ställa höger men jo lite bättre dag för dag jag rider henne tror jag nog att det blir.
 
sen har jag städat hemma..... suck.
Lagat spagetti o köttfärssås till middag...
 
Sen tog jag och lilla fina koda ocg gick runningen... trotsar mitt halsont och får se om jag får sota för det ikväll....
Nu ska  jag betala lite räkningar innan det är dax att åka på jobbet :)
 
Ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0