Sprakfesten 2013

Ikväll är det årets sparkfest som gäller, har slipat medarna ock laddat (?)
 
Igår EFTER JOBBET VAR DET EN EFEKTIV TID, HEMMA 10 ÖVER 4, Ash stor bokstav orkar inte radera och skriva om.... red lollo i 45 minuter, mockade , svickade igenom ducshen, satte maskara på ögonen och han vara på middag kl 6 påklädd och alla barnen med, 2 mil hemmifrån... Heja mig!
 
Sen hjälpte jag värdinnan med hennes nya nordis, jag red först...hehe, lite skillnad mot att sitta på en b-ponny sen red hon en stund :)
 
Hemma halv 10 och isäng med barn och sen vuxna!!
 
Idag på morgonen har det varit läxläsning och sen red jag och sandra runningen, gick fint!!
 
Nu blir det lunch och sen pyntning av ansiktet ;) innan vi drar till vindeln !!
 
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0