Lollos debut!

Sandra och Lollo var så duktig igår på deras första klubbtävling tillsammans :) Sandra kom ihåg banan vilket hon haft bekymmer med.... och Lollo hoppade som hon skulle :) 0'ade alltså men kom inte placerad men fick en rosett av mig då vi kom hem, det var hon sååå värd :) andra starten var hon lite slarvigare och red en för snäv sväng i fel galopp så att hinna svänga var ett minne blott men fortsatte och hoppade klart banan bra :) Resten av familjen var oxå med och hejade på!!
Hemma var vi trötta , käkade tacos till middag och gick en promenad Me hunden, sa hej till grannarna innan vi tittade en stund på melodi festivalen och åt chees hjärtan - super goda!! Tidig kväll :)

4 månader+ lite till utan godis... nu har jag släppt godis förbudet och lovar att godis är gött :)

Är på jobbet, saknar mina mys ungar och det värsta är att jag inte får träffa dom förän på tisdag för jag jobbar em imorgon oxå...

Ha en bra start på veckan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0